2010. augusztus 1., vasárnap

Eclipse kulisszatitkok - illusztrált nagykalauz a filmhez

Szóval tegnap voltam a Camponában, hogy újra megnézzem az Eclipse-t. Előtte bementünk a Libri-be és mit találtam? Ez már kijött? Úristen!?!! És bementem és megvettem. Volt ott más érdekesség is. Van egy olyan, hogy Twlight sztárok sulinaptár 2010/2011. Ami tökjó, olyat is vettem. Ashley az október hónap arca. Juhhé, pont akkor születtem =3 Szóval vegyétek meg mind a kettőt. De addig is leírom ide az ottani interjút Ashley-vel :)








Kattints ide a teljes kép megtekintéséhez
"Csak akkor olvastam el a könyveket, amikor már tudtam, hogy elmegyek az Alkonyat válogatásra" Nem volt szövegkönyv, ezért az első két regényből próbáltam ráérezni a karakterre és a történetre. Azonnal beleszerettem. Tudtam, hogy muszáj bekerülnöm. Csodálatos kalandot jelentett ez a három film és a rengeteg élmény igazi családdá kovácsolta a stábot. Azt hiszem, ez volt az, amiből mindnyájan erőt merítettünk a nehéz és fárasztó pillanatokra"
"Alice és én nagyon sok mindenben hasonlítunk. Energikus, optimista, szereti a családját, és hajlandó lenne bármit áron megvédeni őket: csupa olyan jellemvonás, amibe könnyen magamra ismerek. A három film alatt Alice segített, hogy bátrabb és magabiztosabb legyek. Nagyon alaposan megfigyeltük és kielemeztük a karaktereket, hogy minél hűségesebbek maradjunk a regényhez. A rajongók mindent tudnak ezekről a szereplőkről, és mi semmiképp sem akartunk csalódást okozni nekik."
"Nagyrészt a frizura, a smink és a kosztüm az, ami átváltoztatott Alice-szé. Nagyjából két órába telik, amíg a fehér testsminktől kezdve a sárga kontaktlencsén át a tündérparókáig minden a helyére kerül. Rám sem lehet ismerni ilyenkor, és miután a kontaktlencsét is betettem, úgy érzem, mintha egy másik valóságba csöppentem volna. Elveszítem a periférikus látásomat, beszűkül a kapcsolatom a környezettel, és ettől teljesen magába szippant a szerep"
"A három film összes jelenete közül fizikailag az Alkonyat baseballjátéka és a Napfogyatkozás csatajelenetei jelentették a legnagyobb kihívást. Rengeteg edzésbe ás gyakorlásba telt, mire sikerült szépen megcsinálni minden mozdulatot"
"Érzelmileg az Újholdnak az a jelenete volt a legnehezebb, amikor oda kellett állnom Bella elé, hogy közölje: a bátyám éppen öngyilkos akar lenni. A vámpírok nem sírnak, és a sárga kontaktlencse miatt a tekintetemmel sem tudtam kellőképpen kifejezni az érzéseimet. Mivel én általában a szememmel játszom, hihetetlenül nagy feladatot jelentett áthidalni ezeket a nehézségeket."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése