2010. augusztus 1., vasárnap

2010 ESPY Awards

Kattints ide a teljes kép megtekintéséhezKattints ide a teljes kép megtekintéséhez
Ashley twitterén közölte a hírt, hogy részt fog venni az ESPY díjátadón. A mi időnk szerint hajnalba történt ez az esemény. Ashley egy imádnivaló piros ruhát viselt, egy dögös magassarkúval. Szerintem nagyon dögös volt. Tetszik a csuklópántja :) Szegénynek elég melege lehetett... Érkezős/vörös szőnyeges képekért kattints az alábbi linkre:
Ashley-t a színfalak mögött is lefotózták Zac Efron-nal, meg még pár emberrel, akiket nem ismerem. Ezekért a képekért katt a linkre:

Kattints ide a teljes kép megtekintéséhez
Végül a show-ról is van egy pár képem :) Ashley-ék konferáltak föl egy nyertest. Sajnos a nevét nem tudom. De a képekért:

Összességében szerintem nagyon szép volt. Nagyon vártam ezt a díjátadót, mert így nem csak candid képek tömik a galériát és az oldalt, meg még ezek olyan szép képek, mármint szeretem, mikor így kiöltözik :) *-* És képek szerintem a nap további részében még jönnek :) Reménykedjünk :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése