2010. augusztus 1., vasárnap

Eclipse élménybeszámolóm

Szóval kezdeném rögtön az elején. Letöltöttem egy héttel előtte a Soundtarckot, és a Chop and Change (ami az egyik kedvencem) hirtelen megszólalt az elején, miközben feljött a Summit logója. Akkor kisebb szívinfarktust kaptam. Mikor Riley kijött, a bárból és Victoria öldözte a hideg rázott. Meg ahogy üvöltözött. Akkor gondoltam, hogy ez más lesz, mint a többi. Nagyon jó színész ez a Xavier és még hozzá szexi is xD Ezután jött az Eclipse logó, ami olyan gyönyörű volt. Majd Bella elkezdi mondani, azt a verset, és a zene alatta, egyszerűen gyönyörű *-*
"Some say the world will end in fire, Some say in ice. From what I’ve tasted of desire I hold with those who favor fire. But if it had to perish twice, I think I know enough of hate To know that for destruction ice Is also great And would suffice.”

Ezt a verset imádom, angolul meg jó volt hallani. Kedvenc jeleneteim közé tartozik az első rétes és az utolsó rétes rész. Ebbe a részben imádom Edwardot (nem mintha a többiben nem) de ebben tényleg 17 évesnek nézett ki, és ebbe szerintem még szexibb volt *-* Nagyon jól játszotta ebben a részben Rob, a karakterét, A Team Edward énem az egekbe szökött (így is Team Edward voltam, de most nem tud senki eltántorítani :D ) Kristen meg nem pislogott itt feltűnően, mint az előző kettőben. Imádom a csajt. :D És szerintem a parókája meg egyáltalán nem volt borzasztó. Jó néhány helyen kritizálható volt, de istenem paróka. Mit vártok? :D Billy alias Charlie is remekül játszott. Nekem mindig is szimpi volt. Ahogy issza a sört. Tipikus rendőr kinézete van. Imádom ahogy alakít. :D Ebben a filmben tetszett az is, hogy más kameraállást is láthattunk. Lásd, mikor Bella kimegy a furgonjához, amikor azt Edward megbütykölte. Alatta a zene, amikor kilép a házból. Azt is marha jól eltalálták, mert mindig libabőrös leszek. Az emberek is édesek voltak. Mikor Alice mondja, hogy szervezni akar egy partit, Jess meg: Én nem láttam még a házatokat. Eric: Senki sem látta. Ezen dőltem a nevetéstől. Aranyosak. Jessica beszéde engem nagyon megfogott. Úgy az egész nagyszerű volt. Mikor Bella elment az anyukájához, az szívszorító volt. Bele is könnyeztem. "I miss you" Jake-t is jobban megszerettem olyan aranyosan játszott. Imádom Taylort. Tiszta Jacob :D Jackson.. Ó Jackson vagyis inkább Jasper. Imádom tisztára jól adta vissza a karaktert. Kedvencem tőle amikor Emmett-et hívja: Eme' Kb ennyit lehet belőle érteni :D Meg a Never lose focus.. ez olyan hókuszpókusz. Meg mikor harcolnak, olyan lenézően mondja, pl Edward-Carlisle gyakorlásnál, hogy soha se fordíts hátat :D Megszerettem Jaspert nagyon :D Akkor os rá is térnék a harc jelenetekre. De először a gyakorlásra. Az is a kedvenc jeleneteim közé tartozik. Főleg az Alice Jasper harc, mivel az annyira vissza adja a könyvet, hogy az hihetetlen! Imádom, egyszerűen, ahw *__* Amikor Jasper meg akarja csókolni Alice-t, de ő elmegy *__*Imádom! A harc jelenteket is. Sok munka áll mögötte, ami meg is látszik, elég rendesen! Edward Victoria harcot is imádom. Edwardon látszik, hogy ki kellt magából. Lás a hangja is megváltozik. Én tényleg tökre ledermedtem, hogy úristen! :D Nem tudom, de szerintem Bryce is jó Victoria. Szerintem szebb is, mint Rachelle. És én Team Bryce! Én tényleg féltem tőle. :D A parókák jók voltak. Rosalie a megtestesült szépségnek írja le Stephenie, mellesleg ez az első kettőben nem volt észrevehető de most. Jujujúj a haja *-* Egyszer mutatták hátulról, és baromi szép. Mem, amikor gyakorolnak és össze van fogva meg fonva a haja. Az gyönyörű. Alice-nek nagyon jól állt az érettségi partis haj. Az a masni a fején. Nagyon illik hozzá :D A díszlet, a zene, a score mesés volt. Mikor Jake megsérül az szívszorító volt. Meg mikor Carlisle eltörte a csontjait. Jaj, mielőtt elfelejteném, Esme-n látszott, hogy kijött az anyai szeretet, mikor Bree-t védte meg. Emmett az Emmett. Imádom :D Kellan jól alakítottál! :D A legfontosabbat kihagytam a leánykérés, és a kettesben Edwarddal rész. Előtte Alice megszólal: Szívesen :D Olyan édes. :D Szóval én ott Edwarrdal örültem, mikor Bella kimondta az igent, és az a csókolózós rész. Ó, jaj! Mi lesz a BD-ben? :D Végén pedig a rétes rész. Az olyan szép volt. Mikor Bella mondja, hogy nem Edward és Jacob között kellett döntenie, hanem aközött, hogy kinek kell lennie. És elmondja, hogy a vámpírok világában szembenézett a halállal, fájdalommal, veszteséggel, de sose érezte magát erősebbnek. És hogy nem érzi magát normálisak, mert nem az, és hogy nem akar az lenni. Itt is bekönnyeztem. És ezután Edward önelégült feje, meg az a kétértelmű mondat. Egyszerűen imádom. Ó és a sátras rész, meg a csók. Remekül összehozták. :D Nagyon tetszettek benne a látképek is. *-* Minden egyes másodperce belopta magát a szívembe. Minden rész tökéletes volt a számomra. A háttértörténetek csodásak voltak. *-* Talán ennél jobban nem is tudta volna senki megcsinálni...

A.LEGJOBB.FILM.EDDIG. *--*

Bocsi, hogy kicsit kusza lett, csak minden később jut az eszembe. Azt hiszem ennyit írok, mert egész litániát írnék most xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése