2010. augusztus 1., vasárnap

Candidok

Egy csomó candid képet hoztam nektek. a LOL forgatásáról és candid képeket Ashley-ről és Marlo-ról :) Nagyon szép képek.

Kattints ide a teljes kép megtekintéséhezKattints ide a teljes kép megtekintéséhez
Ashley elvitte sétáltatni egy szem édibédi kutyuskáját Marlo-t. Jaj, ott volt a kezébe az ilyen zacskós valami, amibe a kutya 'cuccát' teszi bele. És leszedte az iPhone-járól a lilla védőburkot :( Tökre tetszik a ruhája. Nyáriasított :D

Kattints ide a teljes kép megtekintéséhezKattints ide a teljes kép megtekintéséhez
Ashley-t a forgatáson is lencsevégre kapták. Nekem nagyon tetszik a ruha, amit ráadtak. A hajával, meg egyszerűen elképesztő! Nagyon poénos ez a két kép így egymás mellett szerintem xDD Az a neccharisnya xDD És az a piercing.. azon gondolkodtam, hogy oda van ragasztva. De talán mégse?! Mivel.. nagyon furcásn áll a szája, mintha idegesítené. Durva.

Kattints ide a teljes kép megtekintéséhezKattints ide a teljes kép megtekintéséhez
Ashley-ről ugyancsak készültek képek, egy kocsi mellett. Sajnos az időt nem tudom, és azt se, hogy nagyon merre bóklászott. Szerintem sétáltatni vitte Marlo-t, meg betért egy kisebb boltba. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése