2010. augusztus 1., vasárnap

Ashley az IM-be!

Volt egy szavazás, amit kitettem, hogy szavazzatok Ashley-re, mert akkor lehetett volna most az augusztusi IM-be Ashley. Ehelyett: Brasc Bence, Vámpírnaplók és SP poszetert kaptunk. SP-t aért lehetne hanyagolni. Bocsi, aki szereti. De mindegy is. Most lapozgattam az előbb, és találtam egy Ashley-s cikket a divat résznél... Leírom, hogy mit írt az IM!
http://www.redcarpet-fashionawards.com/wp-content/uploads/2010/07/FP_5160780_CFDA_RAM_060710.jpg
A sztárok között nagy a rivalizálás - legyen szó a karrierjükről vagy a divatozásról!
Mindegyik celeb a legjobb tervező ruháiban, a legutolsó trendnek megfelelően akar kinézni. Sajnos előfordul, hogy a sztárok stylistjai kedvenceiket ugyanabba a ruhába öltöztetik, amit már valaha más is viselt - ez történt meg a Twilight-üdvöskével és Gwen Stefani mostohalányával.
Kérdezem én. Kinek áll jobban? Szerintem egyértelmű, hogy Ashley-nek! *-* :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése