2010. szeptember 19., vasárnap

Raklapnyi tweets

Going to see my mom today!! This weekend is going to be really special and amazing!







I just may ....@MaryKayLove


Én csak talán... @MaryKayLove
Szeptember 17.-én 7:36-kor a mobil web-ről és válasz MaryKayLove-nálKözépre igazítás

----------

Wow. I should have gone to sleep earlier last night... It was an early morning. But it's a beautiful day :)


Wow. Le kellett volna feküdnöm tegnap korábban... Egy kora reggel volt. De ez egy gyönyörű nap :)
Szeptember 17.-én 5:35-kor a mobil web-ről

----------

omg @MaryKayLove I watched i too!! I miss you.


@MaryKayLove Én is megnéztem!! Hiányzol.
Szeptember 16.-án a 10:26-kor a web-ről



and thanks for stoppin by @JackLawless


és köszönöm, hogy a @JackLawless -nél vásárolsz
Szeptember 16.-án 10:24-kor a web-ről

-----------

Recap of the week: Donna Karan show was beautiful. Mark shoot was super fun. L'wren Scott show was incredible! Love Fashion week and NYC!
b

Visszanézés a hétről: Donna Karan show gyönyörű volt. Mark fotózás meg szuper vicces. L'Wren Scott show hihetetlen volt! Imádom a Divat hetet és NYC-t!
Szeptember 16.-án 10:18-kor a web-ről

-----------

Happy Happy Birthday!! Hope its amazing. @nickjonas


Boldog Boldog Szülinapot!! Remélem, hogy fantasztikus lesz. @nickjonas
Szeptember 16.-án 10:10-kor a web-ről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése