2010. szeptember 19., vasárnap

Galériafrissítés

Photobucket
Az elmúlt napokban, temérdek új, fotó, candid kép került elő Ashley-ről. Pontosan: 435, így a galériába átléptük a 6ezres számot *-* Nem is ragozom tovább, jöjjenek az új képek ;)

1. A september 8.-ai LAX mappába egy csomó új kép került. Olyan +40 db. Saccperkábé. Remélem örültök neki. Amúgy a nyakába ugyanaz a nyaklánc lóg, mint ami a LOL-os forgatáson is volt, ha jobban megnézitek. És írtam a chatbe, hogy egy-lét képen befigyel a Breaking Dawn, ami Ashley táskájában lapult. Gondolom elolvassa még egyszer, így a forgatás előtt :)

2. Sikerült letöltenem a LOL-os képeket, így egy új albumot csináltam. Minden párizsi forgatási kép megtalálható benne. Nézzétek bátran őket :)

3. Előkerültek az MTV VMA-ról a backstage képek, ahol Jared Letoval (közben rájöttem, hogy a Requiem egy álomért c. filmben is ő szerepelt) pózolt. Jó képek, habár ebből csak egy pár darab van.

4. Még vagy 50 képet tettem fel az MTV VMA mappába. Olyan szép rajta. Még mindig rácsodálkozok *-*

5. Úgy látszik ez a szeptember 9.-ei nap, - amikor ugye elment a nightclub megnyitójára - kedvezett a lesifotósoknak. Még 39 képet tettem fel a galériába, mivel még egy csomó került elő. Kérdezem én. Ez a nőszemély hányszor öltözött át, aznap? :D

6. Ez már nem hír, csak két információ. Pénteken gólyaavatón leszek, Brigi is jön, szóval aznap ne nagyon számítsatok frissre. Ez a gólyaavató minimum este fél11-ig fog tartani :D Háhá, alig várom, hogy röhöghessek. A másik információ, amit szeretnék mondani, hogy készítettem pár hátteret, viszont még jött ihlet, szóval majd együtt, mindent felteszek. Nekem tetszenek, nem rosszak. Hát igen, ez már photoshop, amit még tanulnom kell,elég rendesen. Szegény Vivici-t kínzom, bocsi :$ (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése