2010. október 10., vasárnap

Tweets

Just went to the coolest birthday party ever!! :) Happy Birthday Frankie







Uhg I'm jealous! I wana go! @AshleeNino


Uhg irigy vagyok! Menni akarok! ! @AshleeNino
Szeptember 27.-én 7:51-kor az iPhone-ra való Twitterről és válasz AshleeNino-nak

----------


The sound of my alarm clock came very early this AM....But Vampire Weekend at the Hollywood Bowl last night was a really great show!!



Szeptember 27.-én 2:14-kor az iPhone-ra való Twitterről



Seriously... I Support you both.. but if this becomes a reality I'm locking my doors @QuesoCabesaKT4 @joejonas


@QuesoCabesaKT4 @joejonas
Szeptember 27.-én 5:52-kor az iPhone-ra való Twitterről és válasz QuesoCabesaKT4-nak
Heh, erre meg poénból írta Caitie, hogy mindegy, mert neki van kulcsa Ashley házához xDD



Oh. My. Gosh. I miss her! Can't wait to see y'all. @QuesoCabesaKT4


Oh. Istenem. Hiányzik! Alig várom hogy lássalak titeket. @QuesoCabesaKT4
Szeptember 27.-én 6:51-kor az iPhone-ra való Twitterről és válasz QuesoCabesaKT4-nak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése