2010. augusztus 9., hétfő

Teen Choice Awards 2010

Szóval jóreggelt! :D Én tegnap virrasztottam Dórival, meg Lúciával. A közvetítő férfi hangjától megfájdult a fejem és már mondtam is, hogy mindjárt leütöm xD 0:52 körül kezdték Ashley-t meginterjúvolni. Hát én ott felsikítottam a ruha láttán, mert nekem baromira tetszik. Ezután jött Jackson, akinek az akcentusán meg a fejein nevettem, majd Ian (a Vampire Diariesből, Damon) jött, akinél Dórit idézve: "Vivi elélvezett" xDDD Pár Twilight-os színészt még meginterjúvoltak, de mi időnk szerint 2-kor lezárták az élő közvetítést, mert akkor már bementek a színészek, és kezdődött a Show, amit felvesznek, és leadják a FOX csatornán. Ezt elvileg lehet nézni kedd hajnali 5-7-ig elvileg, majd megadom a linket. De mindig akkor dől el, hogy mit kell nézni...
ASHLEY MEGNYERTE A NŐI JELENETLOPÓ - NEW MOON SZÖRFDESZKÁT*-*
Hoztam új képeket a megérkezésről, feltettem a galériába a 'backstage' képeket és a show-n, készülteket. Ashley Rob mellett ült *-* (wááá *olvad*) És készült pár AshRobTay-es kép is :) Nem lett volna rossz Bellának :P Amúgy viccelődött Robbal, beszélgettek... :) Nem ragozok jöjjenek tehát a képek:

Kattints ide a teljes kép megtekintéséhez

--------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése