2010. augusztus 27., péntek

Kismillió tweet

Húha, 16 twitter fordítással tartozom nektek! Hát itt van, mindegyik! Elég sokat írt mostanában, nem? :D

Love you guys back!! Thank you for all the love! @YleniaLus


@YleniaLus
Augusztus 25.-én 3:03-kor a TwitBird-ről és válasz YleniaLus-nak

----------

Thank you!! So excited to be a part of @meetmark I love the ad! @KindlyUnspokenn


Köszönöm!! Izgatott vagyok, hogy részese lehetek a @meetmark -nak. Imádom a hirdetést! @KindlyUnspokenn
Augusztus 25.-én 3:01-kor a TwitBird-ről és válasz @KindlyUnspokenn-nek

----------

Reallllly fun! @BRcantbetamed


Nagyooooon vicces! @BRcantbetamed
Augusztus 24.-én 12:13-kor a TwitBird-ről és válasz BRcantbetamed-nek

----------

So cool! Thanks! RT @aimeePATTINSON @ashleymgreene Look! I made you into a Na'vi from Avatar! Please look :) http://twitpic.com/2htdsw


Nagyon jó! Köszi! Válasz: @aimeePATTINSON @ashleymgreene Nézd! Na'vi-t csináltam belőled az Avatar-ból! Kérlek nézd meg :) http://twitpic.com/2htdsw
Augusztus 24.-én 12:11-kor a TwitBird-ről és válasz aimeePATTINSON-nak


Szerintem tök jó! *-* xD

----------

Marlo is back!! I miss her. She went home with Ellie a few days ago so mav can come play! @hlindner


Marlo visszajött!! Hiányzott. Ő hazament Ellie-vel egy pár nappal korábban szóval jöhet játszani! @hlindner
Augusztus 24.-én 12:09-kor a TwitBird-ről és válasz hlindner-nek

----------

I do see all of you guys amazing messages and It really makes me smile @loveashmg thank you!

Látom az összes hihetetlen üzeneteteket, ami igazán mosolyra késztet @loveashmg köszönöm!
Augusztus 24.-én 12:01-kor a TwitBird-ről és válasz loveashmg-nek

----------

I'll be there really soon for a film!! @Aiecalan

Ott leszek tényleg nemsokára egy filmre!! @Aiecalan
Augusztus 24.-én 10:00-kor a TwitBird-ről

----------
RT Check out Magazine for an exclusive interview with mark Brand Ambassador Ashley Greene featuring some of her fave mark products!


Válasz Nézzétek meg Magazin-t amiben a mark termék nagykövetéről Ashley Greene-ről olvashatsz egy exklúzív interjút, amiben elmondja a kedvenc mark termékeit!
Augusztus 24.-én 9:34-kor a TwitBird-ről és válasz makgirl-nek

----------

Thanks! I can't wait to come visit! @Miss_Jalice


Köszi! Alig várom, hogy elgyere látogatóba! @Miss_Jalice
Augusztus 24.-én 9:33-kor a TwitBird-ről és válasz
Miss_Jalice-nek

----------

No ones perfect :) but thank you for the kindness @iluvashgreene

Senki sem tökéletes :) de köszönöm a kedvességet @iluvashgreene
Augusztus 24.-én 9:30-kor a TwitBird-ről és válasz
iluvashgreene-nek

----------

Will def try to make that happen! @Rumyashka
RumyashkaIgazán próbálhatnád, hogy megtörténjen! @Rumyashka
Augusztus 24.-én 9:27-kor a TwitBird-ről és válasz RumyashkaThank you so much. You're very sweet to say such nice things! @RaymondAMG have a wonderful day.
@RaymondAMG legyen csodálatos napod.
Augusztus 24.-én 2:40-kor a Twitbird-ről és válasz
RaymondAMG-nek

----------

Hahahahah @hlindner amazing!!

Hahahahah @hlindner hihetetlen!!
Augusztus 24.-én 9:26-kor a TwitBird-ről és válasz
hlindner-nek

----------

So excited for my september issue of InStyle Russia to come out!! So cool! http://twitpic.com/2hibxw
http://twitpic.com/2hibxw
Augusztus 23.-án a TwitBird-rőlIt's on the way @QuesoCabesaKT4 but the ships a bit ancient. Patience lovely. Miss you :(
Ez mindig az útban van. @QuesoCabesaKT4 de a hajók egy kicsit ősiek. Nyugalom édes. Hiányzol :(
Augusztus 23.-án 7:08-kor a TwitBird-ről és válasz
QuesoCabesaKT4-nek

----------

Love when it rains and I'm inside to watch!

Imádom amikor esik, és kinn vagyok, hogy nézzem!
Augusztus 22.-én 9:50-kor a TwitBird-ről



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése